In tijden waarin werkgevers noodgedwongen hun gewaardeerde werknemers moeten laten gaan, lanceert Preston Palace een campagne om nieuwe collega's te werven.
De diversiteit aan horecapersoneel die Preston Palace zoekt is groot: fulltimers, parttimers, bijbaantje. Zelfs een combinatie van diverse afdelingen binnen een functie is mogelijk.
Groei in service
‘Wij groeien - zelfs in crisistijd - op gebied van service en aanbod dankzij onze vernieuwde all-inclusive familie formule. Wij kunnen door deze ontwikkelingen veel mensen aan een baan helpen in ons resort’, aldus Patrick Verver (Commercieel Directeur Preston Palace).
Zo werft Preston Palace horecapersoneel
De campagne bestaat uit displays langs de regionale wegen, advertenties in lokale kranten, een nieuwe vacaturesite en vlogs die worden verspreid via TikTok, Insta, Youtube en andere social mediakanalen. Alle tools worden ingezet om de brede doelgroep te attenderen op de kansen.
Goed beeld van de organisatie
‘De toekomstige werknemer krijgt een goed beeld van de werkvloer van Preston Palace, collega's, de sfeer, de werkzaamheden en de extra voordelen’. Met extra voordelen doelt Verver onder andere op de Preston Palace Academie en het Personeelsloyaliteitsprogramma die exclusief voor werknemers zijn opgetuigd. ‘Daarnaast is de persoon belangrijker dan kennis, een CV is meestal niet verplicht bij een online sollicitatie. De 'wederzijdse klik' is vaak doorslaggevend.’
Helpen aan een (bij)baan
Van uitdagende functies als Duty Manager, Back- of Frontoffice Medewerker tot een leerzame eerste baan in de bediening, huishouding of keuken met mogelijkheden tot een gratis opleiding. Voor mensen die momenteel geen werk hebben of die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging biedt Preston Palace wellicht een uitkomst.
https://youtu.be/Z-cT2Rk6Imk