Het menu is hiermee een antwoord op de groeiende vraag naar culinair met een Hollandse tint. Internationale bedrijven, organisaties en overheden die gasten in Amsterdam verwelkom, zoeken continu naar manieren om hun event Dutch dna te geven. Vaak smult men van traditioneel en cultureel erfgoed als klompjes, molentjes, Delfts blauw, kaas en tulpen. Op elegante wijze heeft Maison van den Boer zich laten inspireren door het rijke werk van onze Hollandse Meesters.
Augmented Reality
Opdrachtgevers die het Dutch Masters-menu visueel willen ‘voorproeven’, kunnen dat alvast doen met Augmented Reality (AR). Met deze techniek staan de gerechten al virtueel op tafel. Maison van den Boer is hiermee de eerste cateraar in Nederland die deze techniek gebruikt voor het presenteren van haar gerechten. Eerder introduceerde Maison van den Boer 3D-geprinte gerechten en een hologramdiner. Technologie en innovatie zijn mooie manieren om de zintuiglijke ervaring aan tafel te versterken. De gerechten zijn online te zien.