De VR-brillen bleken ook een enorme aandachtstrekker te zijn. Vier dagen lang zat de stand vol mensen die met VR-brillen op hun hoofd alle kanten uit keken. Sommigen hielden zich stevig vast aan de tafel, anderen gilden het uit van schrik. Zij bleken nietsvermoedend ineens in de spannendste achtbaan van de Efteling te zijn beland: de Baron. Gelukkig konden ze daarna weer bijkomen in een heerlijk bubbelbad, in een hotelkamer met uitzicht op de Dam.
Vier verschillende films
Met een VR-bril op was de bezoeker eventjes volledig afgesneden van de buitenwereld en werd hij ondergedompeld in een virtuele markt door middel van een 360°-video. In vier markten eigenlijk. De VR-brillen boden filmpjes voor Hospitality & Leisure, Duurzaamheid, Retail en Innovatie. In de film over Hospitality & Leisure wisselden spanning en ontspanning elkaar in hoog tempo af. Het ene moment raasde je in een achtbaan naar beneden, het andere moment lag je in een bubbelbad en kreeg je een glas champagne aangeboden. In de Retail-film deed je samen met een klant boodschappen in een versmarkt, in de film over Innovatie liet Bunzl naast innovatieve producten zien waar volgens hen kansen liggen. En in de film over Duurzaamheid waande je je op de heerlijkste stranden en ontdekte je mogelijkheden om die mooie wereld ook mooi te houden.
Bunzl
Bunzl is in Nederland vertegenwoordigd met negen bedrijven. Op de Horecava bundelden Bunzl Foodservice en Bunzl Retail & Industry hun krachten. Bunzl Foodservice is marktleider op het gebied van non-food artikelen aan de gehele foodservicesector. Het assortiment bestaat o.a. uit hotelbenodigdheden, verpakkingen, disposables, hygiëneartikelen, guest supplies, glaswerk, servies en tafelaankleding.