Hiermee is een nieuwe mijlpaal binnen de spaaractie van supermarktketen Albert Heijn en reserveringssite IENS gerealiseerd. Dit binnen drie maanden na de start van de actie. 'We zijn ontzettend trots dit mooie resultaat in een relatief korte tijd te hebben behaald. Uiteten gaan wordt laagdrempeliger, waardoor consumenten de kans krijgen om kennis te maken met verschillende restaurants. Daarnaast is dit voor de restaurants een mooie manier om een nieuw publiek aan te spreken', Aldus Niels Keizer, algemeen directeur IENS.
Spaaractie
Restaurant Het Stuivertje onderschrijft dit. Eigenaar Bart van Loon geeft aan dat door zijn deelname aan de AH Restaurantactie zijn restaurant meer bekendheid geniet en dat hij nieuwe gasten heeft mogen verwelkomen die hij hopelijk vaker terug zal zien.
Actie
De AH Restaurantactie is een samenwerking tussen IENS, Albert Heijn en participerende restaurants. Met de actie konden Albert Heijn klanten tot en met 23 augustus 2015 sparen voor een gratis tweede driegangenmenu bij circa 1500 door IENS geselecteerde restaurants. Vorig jaar zomer hield de supermarktketen de actie voor het eerst.