Dirx Drogist lanceert eigen folder

Dirx Drogist lanceert eigen folder

HOOFDDORP - Drogisterijketen Dirx heeft deze week een eigen folder gelanceerd. Voorheen liepen de aanbiedingen van de winkels mee in de folder Lekker Doen van zusteronderneming Dirk van den Broek.

Door de introductie van een eigen folder kan de drogisterijketen veel meer aanbiedingen kwijt dan voorheen, wat het prijsimago van het bedrijf ten goede komt. De eerste uitgave van de folder is gewijd aan moederdag onder de titel '1001 ideeën voor Moederdag'.

Dirx is één van de winkelketens van de Samenwerkende Dirk van den Broek Bedrijven, waaronder ook supermarktketens als Dirk van den Broek en Bas van der Heijden, D-Reizen en Dirck III-slijterijen valt. Dirx beschikt over 36 drogisterijen, veelal vlakbij één van de supermarkten van het concern.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.