Indie-merk Fritz-kola bestormt horeca met smaak en karakter

Indie-merk Fritz-kola bestormt horeca met smaak en karakter

Een trendy uitstaling, een uniek aanbod en een maatschappelijke boodschap die past bij deze tijd; het is dé manier om jongvolwassenen aan je horecazaak te binden. Een onderscheidend frisdrankmerk draagt daaraan bij, zo klinkt de boodschap van Fritz-kola. Het Duitse merk biedt niet alleen veel variatie, maar heeft ook een duidelijke mening.

De nieuwe terras- en zomerdranken: van bieren,  premix mocktails tot fris en sap

De nieuwe terras- en zomerdranken: van bieren, premix mocktails tot fris en sap

Na een tegenvallende voorzomer kijken ondernemers én gasten uit naar een seizoen vol zonnig terrasweer. De horeca staat klaar om gasten te verwennen met heerlijke zomerdranken. Misset Horeca presenteert achttien nieuwe terrasdranken voor 2024.

Frisdrank blijft populair in de horeca, vooral de low en no sugar varianten

Frisdrank blijft populair in de horeca, vooral de low en no sugar varianten

Frisdrank is een onverminderd populaire categorie dranken in de Nederlandse horeca. Dat blijkt ook uit de jaarlijkse TAPP Horeca Frisdrank index.

De nieuwste terras- en zomerdranken van 2023

De nieuwste terras- en zomerdranken van 2023

De voorbereidingen op het terrasseizoen zijn in volle gang. Misset Horeca maakt daarom een rondje langs leveranciers met de vraag wat de nieuwste terras- en zomerdranken zijn op de markt.

Dit zijn dé drankentrends voor 2023

Dit zijn dé drankentrends voor 2023

Misset Horeca verzamelde de drankentrends voor 2023. Welke trends zien we op het gebied van cocktails, alcoholvrij en wijn?

Producenten vruchtensappen in geweer tegen nieuwe suikertaks

Producenten vruchtensappen in geweer tegen nieuwe suikertaks

Een groep producenten van '100% puur vruchtensap' staat op tegen de suikertaks die per 1 januari ingaat. 'Onze inhoud groeit aan de boom.'