Van Ruysdael blij verrast met Gouden Apenstaart Café Top 100

Van Ruysdael blij verrast met Gouden Apenstaart Café Top 100

Ik dacht; even kijken wie 'm wint, kan ik daar van leren', aldus Sandy Kraakman, mede-eigenaresse van Grand Café Van Ruysdael. Tot haar prettige ...

Blij zijn ze, in Heemskerk. Naast een vierde plek in de Café Top 100 –evenals vorig jaar- nu ook de Gouden Apenstaart. Kraakman: 'Ik besteed aardig wat tijd aan de website. Maar veel foto's en schrijf regelmatig teksten. Niks is zo vervelend als een niet actuele site.'
Zowel de site als het social media-beleid wordt door Van Ruysdael uitbesteed. 'Alles wat we maken, teksten of foto's, sturen we door. Het hele bedrijf is actief op dat gebied', aldus Kraakman. 'Ik vraag ons personeel ook om regelmatig een foto te maken als ze iets leuks zien, of als er bijvoorbeeld een nieuwe soep op de kaart voor het eerst uitgaat.'

Juryrapport

De jury was enthousiast over de overzichtelijke website: 'duidelijk en informatief' aldus het rapport.  'Daarnaast worden zowel Facebook als Twitter gebruikt om de gast op de hoogte te brengen van actuele ontwikkelingen.' Kraakman: 'Nu zijn we bezig met het geschikt maken van onze site voor mobiele apparatuur.'

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.