Omdat veel internationale, gasten op elk moment van de dag de krant willen lezen, bieden ze bij Mövenpick al een internationaal assortiment kranten aan. 'We zien ook steeds meer dat onze gasten de krant willen lezen op hun smartphone of tablet, om zeker te zijn van het meest recente nieuws. Daarnaast kregen wij ook steeds meer vraag naar de New York Times, de voormalige Herald Tribune', vertelt Albert Rouwendal, director of Operations Benelux bij Mövenpick Hotels en tevens General manager van het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre.
Kostenloos
Vandaar dit initiatief om de New York Times in alle drie de Movenpick Hotels in Nederland digitaal aan te bieden. 'We hebben besloten om -als extra service- dit kosteloos te doen gedurende het verblijf in onze hotels', aldus Rouwendal.
Eerder lanceerde de hotelketen al een speciaal tv-systeem als service voor haar gasten.
Mövenpick Hotels staat op de 42e plaats in de Horeca Top 100 van grootste merken en bedrijven van Misset Horeca met een omzet van 28,8 miljoen euro. In Nederland telt het concern drie vestigingen.