De heerlijke jaren waarin reclame ongekende effecten werden toegedicht zijn voorbij. Iedereen kent de verhalen van de afbeeldingen van flesjes Coca Cola die gemonteerd werden tussen de beelden in speelfilms. Dit zou geleid hebben tot een enorme toename in Coca Cola consumptie. Er werd zelfs gevraagd om ingrijpen van de overheid om de manipulatieve kracht van reclame te beperken. Helaas, alleen de grijze marketingmannen kennen deze droomtijd nog. De huidige werkelijkheid is anders. Nederlanders ergeren zich meer aan reclame dan aan zinloos geweld kopte Adformatie onlangs. Wat te doen?
Dit congres heeft een programma met marketeers die hier een antwoord op hebben. Die traditionele reclame vervangen door verhalen, voordelen, belevenissen, ontmoetingen, verrassingen, humor, ervaringen, etc. Die alles in het werk stellen mensen niet te irriteren maar te inspireren. Die lef getoond hebben. En met aantoonbaar succes.
Het Marketing Congres 2004 zal plaatsvinden in het Nederlands Architectuur Instituut, in het centrum van Rotterdam, op circa 15 minuten lopen van Rotterdam CS. Het NAi maakt deel uit van het Museumpark en bevindt zich schuin tegenover Museum Boijmans Van Beuningen.
Voor inschrijven, het programma en de kosten klik hier.