Volgens restauranthouder Dinnissen zou de pandbeheerder te lang hebben gewacht met het opruimen van de asbest. Door het tijdelijk stilliggen van het horecabedrijf zorgden de doorlopende personeelskosten voor financiële problemen. Ontslag aanvragen waren onvermijdelijk.
Restauranthouder Dinnissen verwachtte dat pandbeheerder Dynamis binnen enkele dagen de asbest zou opruimen. Maar inmiddels is het al twee weken geleden dat het restaurant dicht ging. Naast gestegen personeelskosten moest Dinnissen ook zijn werkvoorraad weggooien.
Volgens restauranthouder Dinnissen zou de pandbeheerder te lang hebben gewacht met het opruimen van de asbest. Door het tijdelijk stilliggen van het horecabedrijf zorgden de doorlopende personeelskosten voor financiële problemen. Ontslag aanvragen waren onvermijdelijk.
Restauranthouder Dinnissen verwachtte dat pandbeheerder Dynamis binnen enkele dagen de asbest zou opruimen. Maar inmiddels is het al twee weken geleden dat het restaurant dicht ging. Naast gestegen personeelskosten moest Dinnissen ook zijn werkvoorraad weggooien.