Parkhotel Tjaarda gaat grondig verbouwen en krijgt een nieuwe huisstijl.
Tijdens de eerste fase worden alle badkamers gerenoveerd en zonnepanelen aangebracht. De focus ligt op duurzaam ondernemen en dat vereist maatschappelijk verantwoord ondernemerschap.
In fase 2 staat het volgende in de planning:
- • Vernieuwing entree en hal van het hotel;
- • Het plaatsen van airconditioning in alle hotelkamers;
- • Het verder moderniseren van nevenruimtes, zoals vergader- en partyruimtes;
- • Het renoveren van het restaurant ‘de Oranjetuin’. De nadruk ligt op het ontwikkelen van een nieuw concept;
Nieuw thema Hotel Tjaarda
Directeur Tjitte de Wolff: ‘Als Parkhotel staan we voor een excellente gastbeleving en een unieke ervaring. Daar willen we de komende jaren nog verder in uitblinken. Ons doel is om de verwachtingen van onze bezoekers te overtreffen. We hebben daarom voor een nieuw thema gekozen: natuurlijk gastvrij.’
Nieuw logo
‘Als Parkhotel willen we onze unieke ligging in een bosrijke omgeving benadrukken en daar past een nieuwe uitstraling met een kenmerkend beeldmerk bij.’
Het designbureau Gotogrow uit Oranjewoud ontwikkelde de merkstrategie en het logo. Het nieuwe beeldmerk (logo) bestaat uit een schild met een gestileerde hertenkop. Het schild refereert aan de adellijke families uit Oranjewoud en de 5 edelstenen boven het schild aan de koninklijke historie van het gebied. Het hert tenslotte, staat symbool voor de natuur.
De historie van het hotel gaat al terug tot 1834.