Iets dat volgens Bunk Hotels tijd bespaart en de kans op vergissingen verkleint. ‘Een bestelling maken voor de volgende dag nam toch al snel een uur in beslag’, vertelt chef-kok Raoul Lambour van Bunk Hotels in Utrecht. ‘Nu is het in vijf minuten geklaard. Ik hoef niet meer rond te lopen. Alles verloopt digitaal.’
Het Bidfood klantassortiment van Bunk Hotels is geïntegreerd in de bestelmodule van Apicbase. Via de koppeling wordt dit assortiment actueel gehouden.
De inkooporders die Bunk maakt gaan automatisch naar Bidfood. Het voordeel is dat chef Raoul Lambour kan bestellen bij Bidfood zonder dat hij zijn bestelling moet ingeven in de webshop van Bidfood.
Bunk Hotels heeft 20 juni de deuren van haar eerste vestiging geopend voor publiek in de Westerkerk te Utrecht. De monumentale kerk biedt een café, restaurant, bar en 45 hotelkamers. Binnenkijken?
Niet wisselen tussen programma's
‘We begrijpen heel goed dat klanten niet voortdurend van omgeving willen veranderen’, vertelt Jan Kruijdenberg, Senior Business Consultant bij Bidfood. Ze bestellen liever vanuit hun eigen managementsysteem. De koppeling met ons bestelsysteem bieden we om het bestelgemak te vergroten.’
‘20% van onze klanten werkt met software om o.a. voorraadbeheer te vereenvoudigen. Om het bestellen bij Bidfood voor hen nog eenvoudiger te maken, bekijken we graag samen hoe we deze systemen kunnen integreren met de onze. Zo helpen we bij het bouwen van processen die een groter gebruiksgemak opleveren.’
Tweede vestiging Bunk Hotels
Etienne le Duc, manager van Bunk Hotels Utrecht: ‘Het hotel moet blijven draaien, ook als iemand ziek is of op vakantie. Nu kunnen we nakijken wat besteld en geleverd is, zonder dat we afhankelijk zijn van één persoon, of dat er voortdurend e-mails heen en weer gaan’.
Binnenkort opent Bunk Hotels een tweede vestiging in Amsterdam. ‘We hebben dus controle nodig, want we werken met meerdere leveranciers, ook met de lokale koffiebranderij bijvoorbeeld. Door de integratie is het nazicht van orders minder tijdrovend.’