Data Meets Hospitality: ook Deliveroo en Frites Atelier spreken

Data Meets Hospitality: ook Deliveroo en Frites Atelier spreken

Lightspeed stelt op het even Data Meets Hospitality de vraag hoe horecaondernemers data slim kunnen gebruiken om service en winst te maximaliseren.

Experts van Deliveroo, Rabobank en Frites Atelier delen hun kennis over hoe data in de horeca ingezet wordt voor een toekomstbestendige strategie. Dit naast de namen die eerder al onthuld zijn.

Maandag 25 juni komen horecaondernemers op Data Meets Hospitality samen om op de hoogte te worden gebracht van de laatste trends in de horecatechnologie. Aan de lijst van sprekers zijn nu Floris van der Sman van Rabobank, Pieter Munten van Frites Atelier en een expert van Deliveroo toegevoegd.

Op het evenement, georganiseerd door Lightspeed, POS-leverancier voor horeca en retail en ontwikkelaar van webwinkelsoftware, wordt er dieper ingegaan op de vraag hoe het slimme gebruik van data het reilen en zeilen van een horecaonderneming optimaliseert.

‘Data en horeca zijn een gouden combinatie: de service krijgt een boost, de winst wordt verhoogd en de gasten krijgen een betere ervaring. Aan de hand van leerzame keynotes en praktische sessies komen tijdens het event vier pijlers aan bod: klantdata, service, omzet en marketing. Vragen als: ‘Wat kan en mag je doen met de data van gasten?’, ‘Hoe perfectioneer je de service?’ en ‘Hoe gebruik je data om de omzet te laten groeien?’ worden beantwoord.

Baut, Balls&Glory, G&M, Zoku, Deliveroo, Frites Atelier, Rabobank

Het programma van bekende sprekers wordt steeds completer. Naast Michiel van der Eerde (Baut), Wim Ballieu (Balls & Glory), Dries Tack (Gault&Millau) en David Kijlstra (Zoku) zijn nu ook de volgende namen aan het programma toegevoegd:

Deliveroo
Financial Times maakte onlangs bekend dat Deliveroo het snelst groeiende bedrijf van Europa is. Een expert van Deliveroo spreekt over de impact die de delivery services-trend heeft op de omzet van restaurants en wat er mogelijk is met de data die delivery services opleveren. Deliveroo zal ook aanwezig zijn met een stand.

Floris van der Sman - Rabobank 
Floris van der Sman is afgestudeerd gedragsbioloog en industrie analist binnen het Consumer Foods-team van RaboResearch Food & Agribusiness. Daar ligt zijn focus op consumentengedrag. De Rabobank doet veel onderzoek binnen de Europese foodservice-sector. Tijdens zijn sessie zal van der Sman inhoudelijke inzichten en trends op dit gebied delen aan de hand van sprekende voorbeelden.

POP-sessie: Frites Atelier
Restaurantgids Gault&Millau host tijdens Data Meets Hospitality haar POP-event. Met POP maakt Gault&Millau een selectie van populaire restaurants waar het concept en de beleving centraal staan. Tijdens dit event zal naast Dries Tack (Business Development Director bij Gault&Millau Belux) ook Pieter Munten, Managing Director van POP-restaurant Frites Atelier, spreken. Het zeer succesvolle concept van Frites Atelier is afkomstig van Sergio Herman. De eerste vestiging werd in 2016 geopend in Den Haag en al snel volgden er meer in Antwerpen, Utrecht en Arnhem. Munten zal tijdens de sessie dieper ingaan op de succesrol van data voor een organisatie.

Locatie en tickets Data Meets Hospitality

Het evenement vindt plaats op 25 juni van 09:30 uur tot 21:00 uur bij Bocadero, Rijnkaai 150 in Antwerpen.

Leestip

>>> Lightspeed event: slim gebruik van data in de horeca