Royaan houdt weer Week van de Croquet

Royaan houdt weer Week van de Croquet

Snackfabrikant Royaan houdt, na het succes van vorig jaar, voor de tweede keer een Week van de Croquet. Tijdens deze week zijn de kroketten van Van ...

Vorig jaar was de week een groot succes, meldt Royaan in een persbericht. Het merendeel van de deelnemende bedrijven gaf na afloop van de actie aan minimaal een verdubbeling te zien in hun verkopen. Een losse kroket kost gedurende de actieweek €1,25, voor een broodje kroket moet de consument €2 neertellen. De week wordt gehouden van 26 oktober tot en met 3 november.

Royaan meldde vorig jaar dat zo'n duizend bedrijven aan de actie deelnamen. CEO Bart Bakker verwacht dit jaar een verdubbeling. 'In de gesprekken die wij met ondernemers hebben gevoerd, werd het succes van de promotiecampagne bevestigd. Bijna alle deelnemers van vorig jaar willen ook dit jaar weer mee doen, omdat zij hebben ervaren welk effect de promotie had op hun najaarsomzet. Bovendien betrekken we dit jaar alle out of home-kanalen bij de feestweek.'

Deelnemende locaties ontvangen bij een bestelling van negen dozen Van Dobben of Kwekkeboom croquetten, drie dozen Van Dobben of Kwekkeboom rundvleescroquetten gratis. Alle deelnemers krijgen daarnaast net als vorig jaar promotiemateriaal aangeboden om hun klanten te informeren over de actie, en wordt de actie ondersteund met landelijke PR. Bedrijven kunnen zich tot 9 oktober inschrijven via de speciale website weekvandecroquet.nl

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.