Hotel Casa 400 wil self service concept testen

Hotel Casa 400 wil self service concept testen

Hotel Casa 400 in Amsterdam wil een self service dag houden waarbij gasten alles zelf doen. Voor het self service concept wil het hotel het principe ...

Tijdens de self service dag mag en kan een gast alles zelf, onder het begeleidend oog van het management. Onder begeleiding van het managementteam zelf inchecken, zelf het bed opmaken, zelf een biertje tappen, zelf borrelhapjes voor gezelschap maken en zelf het ontbijt samenstellen.

Wanneer de gast vertrekt, kan de gast het receptiepersoneel laten weten hoe deze ervaring is geweest en hoeveel zij voor deze self service ervaring over hebben. Een self service concept met waardebepaling achteraf.

Naast het idee lanceren wil Hotel Casa 400 ook graag weten wat mensen van het idee vinden. Daarvoor heeft het hotel een discussieplatform op internet geopend.

Het idee vloeit voort uit hotelmanagementwedstrijd Dutch Hotel Award waar Hotel Casa 400 één van de drie finalisten is. De andere twee finalisten zijn Townhouse hotel Maastricht en Postillion Bunnik.

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.