Het Meisje van de Bakker is een nieuwe prijs. In het leven geroepen door de afdeling Zuid-Limburg van KHN om de horeca in het zuiden van ons land te promoten. Afgelopen zomer kregen gasten van horecabedrijven in Zuid-Limburg middels een voucher de kans hun voorkeur kenbaar te maken voor de dienstverlener met de beste service. 2.500 Vouchers kwamen er binnen, waarbij personen met een gastvrije houding werden aangeprezen.
Ellen Beek kreeg de meeste stemmen. De 20-jarige receptionist van het viersterren hotel in Maastricht kreeg als prijs een heuse Smart met daarop de tekst ‘I’m smart and hospitable’.
Het Meisje van de Bakker is een nieuwe prijs. In het leven geroepen door de afdeling Zuid-Limburg van KHN om de horeca in het zuiden van ons land te promoten. Afgelopen zomer kregen gasten van horecabedrijven in Zuid-Limburg middels een voucher de kans hun voorkeur kenbaar te maken voor de dienstverlener met de beste service. 2.500 Vouchers kwamen er binnen, waarbij personen met een gastvrije houding werden aangeprezen.
Ellen Beek kreeg de meeste stemmen. De 20-jarige receptionist van het viersterren hotel in Maastricht kreeg als prijs een heuse Smart met daarop de tekst ‘I’m smart and hospitable’.