Foto: Grolsch

Emily Pittman nieuwe algemeen directeur Grolsch

Emily Pittman is de nieuwe managing director van Koninklijke Grolsch. De Nieuw-Zeelandse neemt per 1 september de taken over van Petra Maricova, die na het vertrek van Andrei Haret in maart de functie tijdelijk vervulde.

Grolsch verhoogt bierprijs horeca met bijna 7 procent voor 2023

Grolsch verhoogt bierprijs horeca met bijna 7 procent voor 2023

Grolsch heeft ondernemers laten weten dat het de bierprijs voor de horeca met 6,8 procent gaat verhogen per 1 januari 2023.

Ook Grolsch verhoogt pilsprijs opnieuw: ruim 8 procent in 1 jaar

Ook Grolsch verhoogt pilsprijs opnieuw: ruim 8 procent in 1 jaar

Grolsch heeft per ingang van 1 juli haar pilsprijs met 5 procent verhoogd. Die boodschap ontvingen ondernemers de afgelopen maand.

Grolsch: geen WK-campagnes door mensenrechtensituatie Qatar

Grolsch: geen WK-campagnes door mensenrechtensituatie Qatar

Onder meer vanwege de mensenrechtensituatie in Qatar zal Grolsch rond het WK Voetbal geen marketingcampagne met betrekking tot het event voeren.

Directeur Marketing & Strategie Ard Bossema (links) en Sales Director Mike Stoffers.Gesponsord
Gesponsord

Gesponsord Grolsch wil mensen verbinden met nieuwe campagne

'Tijd voor Elkaar, Tijd voor Grolsch'. Deze nieuwe campagne die bierbrouwer Grolsch lanceert is gericht op het menselijke contact, op betekenisvolle verbinding. Een campagne die voortbouwt op de rijke historie van het merk en tegelijkertijd past in de huidige tijd.

Grolsch brouwt Peroni-tankbier: 'Gaat meer om stijl dan om bier zelf'

Grolsch brouwt Peroni-tankbier: 'Gaat meer om stijl dan om bier zelf'

Ja, Peroni is een bier dat zich met smaak onderscheidt, vinden Floris van den Berg en Remco van der Meer van Grolsch. 'Maar we praten vooral over stijlvol.'