Regelgeving relatiemarketing op agenda eventmanagers

Wat zijn de gevolgen voor eventmanagers van de wetgeving en de striktere policies voor relatiemarketing? Over die vraag buigen de leden van het ...

Wet- en regelgeving die events raken worden steeds strenger. De farmaceutische industrie werd geconfronteerd met een dergelijk strikte regelgeving met als gevolg dat de speelruimte voor relatiemarketing enorm is beperkt. De tabaksindustrie heeft eveneens te maken gekregen met zeer stringente maatregelen.

Daarnaast worden, al dan niet veroorzaakt door schandalen, bij zowel overheid als bedrijfsleven de policies aangescherpt voor het aannemen van geschenken en het ingaan op uitnodigingen van toeleveranciers.

Henrik de Groot, chef protocol van het bureau protocol en evenementen van het Ministerie van Binnenlandse Zaken houdt een inleiding over hoe de overheid en de regering omgaat met uitnodigingen voor relatiemarketingevenementen en geeft een aantal do’s en don’ts op dit gebied.

Jeroen Hagelstein zal vertellen vanuit zijn ervaring bij Slavenburg Bouwbedrijven over hoe relatiemarketing te bedrijven na een golf van negatieve publiciteit (o.a. bouwenquête) in de bouwwereld.

Vervolgens wordt er in groepen gediscussieerd over hoe de verschillende leden van het Genootschap omgaan met bovengenoemde problematiek.Tot slot ‘waait het Genootschap uit’ op het strand van Noordwijk en wordt de bijeenkomst besloten met een diner.

Het programma is als volgt:
15.00 u. ontvangst
15.30 u. Gevolgen wet- en regelgeving en striktere policies voor relatiemarketing
17.30 u. Sociaal/sportief programma
18.30 u. Aperitief
19.15 u. diner
21.00 u. einde bijeenkomst

De bijeenkomst wordt gehouden in het:
Grand Hotel Huis ter Duin (www.huisterduin.com)
Koningin Astrid Boulevard 5
Noordwijk

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via info@eventmanagers.nl, of via de site www.eventmanagers.nl

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.