De jury van de Communicatieprijs Midden-Brabant roemt de campagne waarmee Auberge du Bonheur het AEX-menu op de kaart heeft gezet. Het juryrapport vermeldt hierover: 'Auberge du Bonheur heeft een zeer inventieve campagne bedacht die zich richt op de (prijsgevoelige) particuliere markt. Met deze campagne wordt ingespeeld op de frustraties bij veel kleine beleggers die de AEX index steeds lager zien worden.'
'Met deze campagne laat Auberge du Bonheur zien haar markt te kennen. Door de originele insteek kreeg het AEX-menu veel free-publicity, zelfs tot over de grenzen', aldus de jury. De campagne is volgens de jury 'een puur voorbeeld van communicatie en ondernemerschap met passie'.
De jury van de Communicatieprijs Midden-Brabant roemt de campagne waarmee Auberge du Bonheur het AEX-menu op de kaart heeft gezet. Het juryrapport vermeldt hierover: 'Auberge du Bonheur heeft een zeer inventieve campagne bedacht die zich richt op de (prijsgevoelige) particuliere markt. Met deze campagne wordt ingespeeld op de frustraties bij veel kleine beleggers die de AEX index steeds lager zien worden.'
'Met deze campagne laat Auberge du Bonheur zien haar markt te kennen. Door de originele insteek kreeg het AEX-menu veel free-publicity, zelfs tot over de grenzen', aldus de jury. De campagne is volgens de jury 'een puur voorbeeld van communicatie en ondernemerschap met passie'.