grow Recruitment
Prijsstijging Bavaria van ruim 9 procent voor horeca
Bierbrouwer Swinckels gaat de prijzen voor Bavaria in de horeca per 1 maart opnieuw verhogen. Ondernemers gaan ruim 9 procent meer betalen.
Bierbrouwer Swinckels gaat de prijzen voor Bavaria in de horeca per 1 maart opnieuw verhogen. Ondernemers gaan ruim 9 procent meer betalen.
Bierbrouwer Swinkels voert voor de tweede keer dit jaar een verhoging van haar pilsprijs door. Per 1 september betalen ondernemers gemiddeld 5,5% meer dan begin dit jaar en ruim 10 procent meer dan afgelopen jaar.
Samen met hotelketen Van der Valk heeft Bavaria een deel van de brouwerij in Lieshout omgetoverd tot een luxe pop-up suite.
Om maar eens een wagenwijd openstaande deur keihard in te trappen: ook voor Swinkels Family Brewers was 2021 een jaar dat bijna volledig gedomineerd werd door corona. De tegenvallende cijfers in Nederland werden gecompenseerd door die in de rest van de wereld.
In navolging van Heineken, en AB InBev heeft nu ook bierbrouwer Swinkels aangekondigd de pilsprijs van haar merken omhoog te doen, per per 1 februari 2022. Ondernemers die Bavaria schenken gaan vanaf die datum zo'n 5 procent meer betalen voor hun bier.
Personeel van bierbrouwer Swinkels dreigt met acties. Vakbonden FNV en CNV geven de brouwer tot vrijdag 13.00 uur de tijd om met een beter voorstel wat betreft een loonsverhoging te komen. Gebeurt dat niet, dan volgen acties.