14 tips voor de perfecte routing in je restaurant

14 tips voor de perfecte routing in je restaurant

Een goede routing in je restaurant is essentieel voor zowel de efficiëntie van je personeel als het comfort van je gasten.

Tips van Rein Rambaldo voor het ontwikkelen van een succesvol horecaconcept

Tips van Rein Rambaldo voor het ontwikkelen van een succesvol horecaconcept

Een mooie horecazaak ontwerpen is volgens Rein Rambaldo niet al te ingewikkeld. Het creëren van een succesvol horecaconcept vraagt echter om een heel andere aanvlieg­route. Hoe pak je dat aan? De founder van De Horecafabriek deelt in zijn boek tips en adviezen.

19 tips voor het creëren van een horecaconcept met impact

19 tips voor het creëren van een horecaconcept met impact

Met een concept je gast raken. Hoe doe je dat? Hoe creëer je een horecaconcept met impact? 19 tips van horecaechtpaar Tsibo Lin en Céline Lin-Chu. Lin is eigenaar van vier hotels en mede-initiator achter de succesformule Foodhallen in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.

Simpelveld, Restaurant, Frunk

Binnenkijken bij Frunk in Simpelveld: 'Nagenoeg alles zelfgemaakt'

Van de tafels tot de deuren en de verlichting aan de muren. Chef-kok en horecaondernemer Luuk Hoffman (33) heeft in zijn restaurant Frunk zo'n beetje alles zelf bedacht én gemaakt. Alleen een apothekerskast herinnert nog aan de apotheek die ooit huisde in de voormalige carréboerderij uit 1904.

7 stappen voor het bouwen van een horecaconcept

7 stappen voor het bouwen van een horecaconcept

Melle Schellekens bestempelt zichzelf als creatieve ondernemer. Hij zette verschillende bedrijven op zoals The Good Roll en The Good Wine waarmee hij de wereld een beetje mooier wil maken. De ex-horecaondernemer geeft waardevolle tips en een 'routekaart' voor het bouwen van een horecaconcept, merk, service of dienst. ''Learning by doing' is het credo dat je ver zal brengen.'

Zo bedenk je een winstgevend horecaconcept

Zo bedenk je een winstgevend horecaconcept

Een nieuwe formule bedenken of een bestaande formule aanpassen zodat het bedrijf weer gaat lopen, hoeft niet altijd een vermogen te kosten. Eenvoudige aanpassingen kunnen ervoor zorgen dat de aandacht getrokken wordt.