Buitenplaats Sonsbeek (Stadsvilla - & Ketelhuis Sonsbeek)
Rendement verhogen in 2025? Eijsink deelt tips
Het nieuwe jaar biedt de horeca kansen om verder te groeien, ondanks bekende obstakels zoals krappe marges en een tekort aan personeel.
Het nieuwe jaar biedt de horeca kansen om verder te groeien, ondanks bekende obstakels zoals krappe marges en een tekort aan personeel.
Als kennis macht is, wat zou je dan doen met een 360° gastprofiel? Die vraag stond centraal tijdens een hospitality-event georganiseerd door de bedrijven Mews, Afas, YourBI en Eijsink. De middag, met als thema Hotel van de Toekomst, maakte duidelijk dat hotels, door slim gebruik te maken van automatisering en data-analyse, een meer gepersonaliseerde gastervaring kunnen bieden.
Dikke kans dat jij je al haast geen terras meer kunt voorstellen zonder handhelds. En misschien is het bij jou ook al mogelijk om te bestellen en betalen via QR-codes. Maar wat vinden gasten eigenlijk van deze digitale bestelmogelijkheid? Beïnvloedt digitaal bestellen de ervaren gastvrijheid en de keuze voor een terras? Wij gingen op onderzoek uit.
Metro AG heeft 100% van de aandelen van Eijsink, gevestigd in Hengelo, overgenomen. Met deze aankoop ontstaat er één van de grootste bedrijven in Europa op het gebied van kassasystemen en digitalisering voor de horeca.
Sligro is een samenwerking gestart met Eijsink. Ze willen hiermee dat horeca en leisure efficiënter werken en winstgevendheid verhogen. De slimme tools zijn ontwikkeld door Eijsink, maar dankzij de samenwerking tussen beiden zijn er exclusieve voordelen voor Sligro-klanten.
Gasten willen steeds vaker zelf bepalen wanneer ze welk gerecht krijgen en op welke wijze ze wanneer afrekenen. Bestellen en betalen met een QR-code in de horeca heeft een enorme vlucht genomen. De papieren menukaart wordt in veel gevallen vervangen door een app.