V.l.n.r.: Ruben Boset, Emiel Benne en Fleur ten Klei.

MyCCEP: de online thuisbasis voor ondernemers

Ruben Boset, mede-eigenaar van Zjuu Brunch & Borrelbar in Tilburg werkt sinds een halfjaar met MyCCEP, het online platform van Coca-Cola Europacific Partners (CCEP). De functionaliteiten van het online platform helpen hem in de bedrijfsvoering. 'Het biedt gemak en versterkt mijn samenwerking met CCEP', zegt Boset.

Coca-Cola start pilot met nieuw  tapsysteem voor dranken

Coca-Cola start pilot met nieuw tapsysteem voor dranken

Coca-Cola in Nederland is gestart met een pilot van de nieuwe Compact Freestyle, een tapsysteem voor dranken waarbij consumenten hun eigen herbruikbare beker kunnen vullen.

Mads Voorhoeve maakt mooie mixers op Terras Kickstart

Mads Voorhoeve maakt mooie mixers op Terras Kickstart

Ruim 10 jaar lang draait Mads Voorhoeve mee op het hoogste niveau onder de bartenders. Tijdens de Terras Kickstart geeft hij tips om mixers goed op de kaart te zetten.

Margreet van Staalduijnen en Arjan Wiertz: ‘De campagne ‘Geen suiker, geweldige smaak’ wordt ook in horeca gelanceerd.’

Innovatie bij Coca-Cola: drie opvallende introducties in de horeca

Consumenten zijn steeds vaker op zoek naar drankjes met weinig of geen calorieën en tegelijkertijd willen ze ook smaakvariatie en beleving. Coca-Cola speelt in op de behoeften van de consument en vult de eigen ambitie op dit vlak in. Op dit moment gaat 75 procent van het marketingbudget naar 'zero', de suikervrije dranken. Dit voorjaar lanceren ze drie nieuwe smaakintroducties in de horeca.

Jaap van Ham

Coca-Cola ondersteunt horeca met #helpendehandjes en Bruisend Begin

Eindelijk zijn de terrassen weer open. 'Hopelijk is dit het begin van een mooi herstel', zegt Roelof van Dinter, Out-of-Home Director van Coca-Cola. Om de horeca te ondersteunen is de campagne 'Bruisend Begin' gestart met #helpendehandjes waarbij medewerkers van Coca-Cola de horeca helpt bij de heropening met klusjes.

Coca-Cola brengt drankjes tot leven met augmented reality 

Coca-Cola brengt drankjes tot leven met augmented reality

Met 'The Soda Experience' voegt Coca-Cola als eerste frisdrankproducent wereldwijd een AR beleving toe aan het serveren van drankjes in de horeca.