'Impress.ly is geschikt voor alle schermen; van smartphone tot en met desktop. Ook kan een menu eenvoudig worden aanpast, zodat je elke dag een nieuwe daghap kunt vermelden', aldus de ontwikkelaars.
Website
De website is te koppelen aan Couverts en IENS, zodat gasten direct een tafeltje kunnen reserveren en de reviews van jouw restaurant of café kunnen lezen. Ook openingstijden en social media worden automatisch op de website vermeld en bijgewerkt wanneer een nieuwe update wordt geplaatst.
Twee minuten
Impress.ly wil onder meer horecaondernemers de mogelijkheid bieden zich snel online en op mobiel te presenteren. 'Ondernemingen die een verouderde of nog geen mobielvriendelijke website hebben, maken met Impress,ly eenvoudig een nieuwe mobiele website', aldus de ontwikkelaars.
Webshop
Via de webshop module kunnen gasten hun koffie, cupcakes, sushi of pizza online bestellen, afrekenen en afhalen. Impress.ly is ontwikkeld door AppMachine – maker van software waarmee iedereen zelf mobiele apps kan bouwen – en doorbreekt de grens tussen applicatie en website.
Impress.ly werkt met een zogeheten crawler en zoekt online naar bestaande informatie over een bedrijf of persoon. Die informatie, zoals openingstijden, adresgegevens en social media, wordt gecombineerd met gevonden huisstijlitems als logo’s en kleuren.