'Het taboe is er niet meer', vertelt Sofie Rockland over haar Love Box. 'Hotels, van ketens tot kleine boutique-hotels, nemen de Love Box of de Love Bag steeds vaker op in hun collectie.' Dat wordt op vier manieren aangeboden vertelt ze. 'Op de kamer, in de minibar, via pre-booking (dat gasten het van te voren op de reservering kunnen aanvinken, red.) of in vendingmachines.'
Geen seks: 'dat maakt 't zo plat'
210th kwam een aantal jaren terug met de gelijknamige luxe box op de markt. De box staat op kamers in hotels in meer dan 30 landen en bevat onder meer massageolie, erotische opdrachten, een cockring, vibrator en meer erotische accessoires. 'Door middel van erotiek en intimiteit biedt je gasten wat extra's en genereer je meer omzet', vertelt Rockland. Ze gebruikt bewust die twee begrippen. En niet 'seks'. 'Daarmee maak je het meteen zo plat.'
Condooms, glijmiddel, ticklers en meer
Dit jaar staat ze voor het eerst op de Horecava. En naast de luxe box zijn nu ook kleinere verpakkingen verkrijgbaar. 'The Love Box is een klein doosje voor in de minibar, bestaande uit twee condooms en een glijmiddel. De Love Bag is de grotere versie en heeft naast de inhoud van The Love Box ook een sachet massage olie, een cockring met buzzer, een blinddoek en een tickler.'
Meer dan 30 landen
Rockland merkt dat hotels geen drempel meer voelen om haar lijn aan te bieden. 'Grote hotelgroepen, en daar zitten hele klassieke hotels als het American tussen, vinden het uitermate geschikt. Natuurlijk niet voor alle hotels, maar wel voor bepaalde hotels binnen hun range.' Inmiddels zijn de producten van 210th in meer dan 30 landen verkrijgbaar.